
Ba hementxe duzue azkenaldian gehien gustatu eta kostatu zaidan lanaren emaitza. Likikoen simulazioaren funtzionalitateak aztertzen hasiz, eta pazientzia pixkabat hartuz (ordenagailu potente bat edukitzea komeni da) honelako animazio bat lortu daiteke.
Gainera, berrikuntza bezala, blender-ek berak ekartzen duen motore internoa erabili beharrean Yafray (Raytracing teknika aurreratua) probatu dut bukaerako emaitza hobetu ahal izateko.
Beno, bada, hurr

Irudian ikusten den bezala, basoaren materiala ondo badago ere, lortutako emaitzari oraindik asko falta zaio bukaerako emaitza izan dadin. Alde batetik, gainontzeko textura eta material guztiak. Eta bestaldetik, uraren joera ez da nik lortu nahi nuen bezalakoa.

Hori dela eta, simulazioan berriz ere parametroak aldatu eta hurrengo emaitza lortu nuen. Hemen, aurrekoaren aldean hobekuntza nabarmena suma daiteke uraren portaeran, baina oraindik ere, txarroaren muturren paretetatik alde egiten du ur pixka batek eta hau errealitatean ezinezkoa da, noski.
Azkenik, uraren portaera zertxobait aldatzeaz, gain, gainontzeko elementuei ere material eta texturak aplikatu nizkien. Baina oraindik ere bi detaile txiki geratzen dira konpontzeko... Alde batetik, irudia ondo aztertuz gero, urak txarroaren muturretik irtetean salto txiki moduko bat egiten du eta bestetik, basoaren gainean dagoen ur tantaren itzala ez da berari dagokiona.

Behin azken aldaketa txiki hauek konponduta, Yafray-rekin hasi nintzen jolasean. Ikusiko duzuen bezala, aldea nabarmena da bukaerako emaitzan.
0 comments:
Publicar un comentario